Wednesday, January 7, 2009

hepy new year 2009

hepi new year 2009..rsnyer agak lambat gak,aku nk wish hepy new year nie..
yelah,kt umah bz wat mende lain..hehe...
sebenarnya,aku kt opis,ada keje nk wat..
tapi memandangkan aku dh agak kemengantukan,hehehe..bahasa apa ntah nie,
layan blog pun,ok gak..hehehe...
rsnyer mcm br semlm je aku tgk bunga api,tanda dh thn baru,tgk kt tv je..
ari nie,sekejap je dh seminggu di thn br...
seperti biasa,umur akan meningkat,hehehe...dan yg plg aku hangin nanti,ada
la nyibuk tanya2 soalan cepumas,mesti semua tahu la soalan cepumas tu,bila nk kawin..
tapi masalahnyer,bkn x nk kawin,tapi blom jumpa mr.right lg..insyaAllah,dh sampai jdh nanti,kawin la kan..ok lah,tinggal kan soal kawin2...
thn 2008,byk meninggalkan kenangan manis,pahit,masin semua ada...hehe..
n something had happened in my life,but i cannot tell this to other,coz it's more
private n confidential....biarlah rahsia gitu...huhuhu....
tapi psl sweet memories,mmg la byk...mcm2,x larat nk citer kt cni,antaranyer,aku akhirnyer
berjaya gak dpt degree,,dgn susah payah nyer,mcm2 halangan,dugaan n mcm2 la,
nasib baik la ada famili n kwn2 yg sm2 rs susah sng,especially my housemate,tasha,ana,che na,salme,azu,ida,elis.rsnyer,mcm sekejap je 3 thn kita sm2 kan...skrng semua
dh nk kawin2..hehe....elis n ida dh selamat,yg lain2 plak bakal follow la..x nak la sebut nm,nanti ada yg mrh plak..yg pasti nyer,semua tgh dok membilang ari,tapi aku x la...maybe lmbt skit kot..hehe..(",)
lagi apa yg best yek thn 2008...haa....thn 2008 plak,aku dpt keje..first time keje nie,
first day tu,takut gak...tapi dh lm2 nie,dh ok la...aku keje pun kt company biasa2 je...
wat2 cr experience dulu,dr jd penganggur terhormat je selama 7 bln..huhuhu...
terseksa rs nyer,mula2 mmg la best,blh lepak2 kt umah,tapi dh lm2 bosan tahap gaban la plak,yg pastinyer xbest,sbb xdak duit maa...ssh nk wat apa pun..
skrng nie,kira alhamdulillah la,blh la sara hidup sendiri kt kl nie,n bg kt famili apa yg patut...
lg apa yg aku nk tulih,seblom nie,mcm ada idea,tapi bila dh start,dh xde idea plak..aku rs better aku pen off dulu...sbb rs nk smbng wat keje blk...hehehe..
blh plak camtu...
anyway,hepy new year 2009,semoga thn nie,kita akan lebih success n berjaya...
today is reality,tomorrow is mistery.......

No comments:

Post a Comment