Tuesday, December 30, 2008

bosan ler...

ari ni ari sabtu..ming ni aku xblk umh..stay kt umah sewa..yg sedihnyer 1 famili aku tinggalkn aku g kl…:(nk wat camne..dh aku byk keje kt cni..lg pun jumaat ada kls,pas tu nk jumpa supervisor tunjuk kn proposal..so xdpt lh aku ikut..aku slalunyer hjg minggu,blk umh ler..syok skit..

bosan ler ari ni..xpe la,pas ni aku nk lyn tgh cd citer korea..nk tgk? meh la join..tetiba duduk x duduk,gigi aku tetiba sakit plak…aku ni dh la x suka g klinik gigi..sj2 je nk sakit ari ni…rabu ni ada test digi comm,takut aku..dh la satu aper xfhm,tetiba nk ada test lh plak…pening kpl aku..susah la subjek tu,,,patut la kt s.alm,ramai yg xamik..tapi kt png ni..tu je yg ada.nk x nk,kena la amik..so mlm ni,,,pulun la aku nmpk nyer..nk memahami benda alah tu..slalunyer pas je abis kls digi comm tu,mesti aku pening + sakit kepala tahap gaban nyer..hrp2 mlm ni blh study n fhm kot..hrp2 laaa..

ok lh,aku nk smbng wat lab repot plak..camni lh..tiap2 hjg ming kena wat lab repot..student kn…

No comments:

Post a Comment