Tuesday, December 30, 2008

fuyoo..x tahu nk letak apa..

yes…akhirnya dapt gak aku tgk F1 utk musim baru ni..yg sblm ni kt australia,tgk yg ulngan je..dpt gak kimi jd juara..hehehe..dpt tgk live..tapi kt tv je..bila la nk dpt tgk live kt sepang tu..hrp2 pas ni la..hehehe..berangan je lebih..tapi yg xbest tu,kimi dpt no 3 la..xpe..ada byk lg pas ni…

korang nk tahu x,ari tu ms aku nk blk umah,naik feri…hujan lebat giler…basah atas feri tu..tempias masuk dlm..nk xnk,terpaksa la aku berdiri kt tgh2 feri tu..cian kan…basah gak la skit2..nasib baik,bila dh sampai tu,kakak aku dh siap2 tunggu…

at last,laptop aku dh bersih dr sebarang virus..hrp2 xde lah lg yg menyerang tahap gaban nyer..abis semua file aku..virus aper ntah..ari jumaat lps,aku,tasha,azu,che na,ida,elis,kien n abz g tgk jgn pndng belakang…takut siut..dh la tgk waktu mlm..giler nyer takut…terjerit2 aku…n yg paling bising pun kt area2 kami je..org2 lain cam biasa2 je…xtkt sgt kot..serius aku ckp,mmg takut aku mlm tu…siap bc ayat kursi lg,seblm tgk citer tu…aku ni mmg penakut skit,tapi ketegaq gak nk p tgk..hehehe..any way..best gak la citer tu..agk menyeramkan…pas ni,x sbq aku nk tunggu pirates og carribean plak..mesti best nyer kan..

k lh,aku nk smbng blajar,esok ada test satellite la…tadi dh ada test mobile..ngantuk nyer..dh la sejuk2 ni..hehehehe…

No comments:

Post a Comment