Tuesday, December 30, 2008

Layan jer..


hai..semua.ni kali kedua aku nk tulih kt blog nie…skrng ni tgh bz la,xbrape ada masa nk wat benda2 yg xbrape pntg ni…esok pas abis kls adv e,terus aku nk balik umah aku kt png…nk g melawat anak buah aku yg msk hospital kt cni…x psl2 dh seminggu my sis n my bro in law kena cuti…cian kt dia..kecik2 dh msk hospital…aku yg dh 25 thn ni,sekali pun xprnh msk hsptl…alhamdullilah…tapi kdg2 tu,cam tringin gak,ye lah..cam best je tgk..ada org dtg melawat..bwk buah tgn..hehehe..tapi x nk lah,aku ni yg jenis penakut nyer..mlm2 nk tido pun mesti nk kena bukak lampu tido…takut la tido gelap2 nie…(",).rindu nyer aku kt anak sedara aku tu…yelah,baru sorg je…mesti la syg lebih kan..cian dia..sedih plak aku tgk ari tu..tapi skrng dh ok dh..sabtu ni dh leh discharge..bila dh blk umh nie…blh la kuar g shoping..biasa ler duit ptptn dh msk…apalagi semua siap nk beli yg tu lh,yg ni lh..mcm2 ler..aku pun sama gak ler..hehehe..aper benda la yg aku ngarut2 kt cni..entah ler..korng pun layan jer la ek…ok lah..better stop now,nanti ntah aper2 aku ngarut kt cni…see korng semua soon..aku nk sambung blk wat lab repot nie..kang bila plak nk siap…pas tu nk tido dh…esok dh ler kls pg2 buta pkl 8..

No comments:

Post a Comment