Tuesday, December 30, 2008

dh abis 1...

ahhhh…dh lama x tulis kt blog ni…hehehe…ari ni aku dh start final..pg tadi paper dgcomm..agak mencabar gak la soalan2 dia..tawakal je lh aku…dh wat yg sebaik mungkin…tunggu je la result nyer nanti…ahad nanti ada paper satellite plak..paper ni aku xlh risau sgt,sbb agak ok skit berbanding dgcomm yg mmg pecah otak aku nk blajar..hihihi…lg pun lec yg ajar satellite ni ok..memang sempoi nyer..hihihi…korng pun kenalkan sape…mesti tahunyer kan..

mlm ni sambung aku nk smbng balik blajar..xleh nk rest lg…pas tu leh rest skit..hihihi..mobile khamis dpn plak….kena menghafal plak lg pas ni…dan paper yg plg aku takut…adv e…paper repeat tu…ntah la..mmg tension la blajar adv e ni..ntah..mmg dh jiwa xbrape mnt elec..camni lh jd nyer…tapi..kena trskn semngt nk blajar…last paper aku 12 may ni..paper mgt..insyaAllah la…bak kata pn.shaira..belasah ja..hihihi..so tunggu nk blasah je la..hihihi..

nak tgk spiderman3 la…tapi citer tu kuar 1 may ni..mesti xsempat nyer sbb aku ada paper 4 tu…mmm…tgk la kalau saper2 bdk umh aku yg nk tgk,aku join la..tapi kalau nk tgk pas abis final..mmg xsempat nyer..alih2 tgk dvd je..hihihi…utk azu..kalau baca blog ni..n kalau nk tgk tu..jgn lupa k.emah tau..tapi cari la..waktu2 yg sesuai..hihihi…

No comments:

Post a Comment