Tuesday, December 30, 2008

WO TOUTONG LE..

hai…bertemu kita dlm rancangan merepek bersama esmah..hehehehe.

saja la nk merapu kt cni..dh lama xtulih kt blog ni,,,bz tahap gaban la..xde ms nk merepek2 kt cni..tapi mlm ni,,,aku rs mls nk wat aper pun wlau pun keje byk xingt nyer..bkn mls,tapi kepala still terasa bengong2 and otak aku sakit since ada kls adv e pg n ptg…waaaa…wo toutong le..biasa la tu..dulu2 waktu lps kls adv e,mmg semua ala2 pening gitu..dh la aku repeat..ditambah plak ngan en.mahmud yg suka dok tukar2 silibus tu..(x pasal2 en.mahmud yg mmg dh glomour dikalangan student atas keterroran dia membuat kan student jd pening ni glomour kt blog aku plak)..hehehehe..

mlm ni aku dok update aku nyer lifelogger..yg dh lm xdiupdate tu..bz la..pas tu aku tgk plak kakak aku nyer lifelogger tu..amboi2..dh lama aku xbukak,mcm2 gambaq dia letak..apa lg,aku pun comment la…bila tgk gmbq anak sedara aku tu..tetiba jd rindu bangat sama dia….huhuhuhu..dh lama xjumpa since ry cina tu…hanya dpt ckp kt tipon je…bila la dpt jumpa dia?sambil tu dok cari2 info utk wat lab repot n presentation satellite ming dpn..pas ni aku nk tgk plak citer japan good luck..dulu dh tgk,tapi trngin nk tgk lg..sbb aku suka citer ni..takuya kimura as an actor..pas tu berlakon jd pilot plak…dh la aku mmg suka ngan pilot..hehehehe..nk tau sbb aper?sbb aku suka tgk bila diaorg pakai uniform tu..pehh..smart giler..bak kata pn.shaira(lec mgt aku- yg ckp muka aku mcm muka kwn yg dia slalu buli dulu..hehehe) grand giler..kalau korng nk tgk..cari la la kt crunchyroll.com…search le kt sana,mcm2 citer leh tgk..

pas tu aku dok pening psl laptop aku yg dh dimasuk virus ntah dr mn…dr ym aku rs..ana housemate aku pun kena…n bak kata wani..(dia pun kena) kena format blk laptop ni..ahhh…nmpk nyer kena tunggu abg ipar aku blk dr sabahan dulu la…wat ms ni biar dulu la…bkn biar lh rahsia….hehehehe..

aahhh..sekejap je masa berlalu..lanie aku dok sorng2 dlm bilik..ana kt bwh…tmpt biasa dia la..tasha plak kuaq ngn elis,ida,azu p mn ntah..dngr tadi depa nk p main bowling..ajak aku skali..tapi aku mls…sbb kepala aku yg masih kebengongan n sesuatu yg wat aku x selesa untk kuaq….bertapa kt bilik la nmpk nya..dh pkl 11 lebih dh..mlm ni aku ingt nk tidoq awai sbb slalu nya slalu tidoq lmbt..esok af dh start..dh la ming ni aku xblk umh..kt mn la nk tgk?xpa..tu esok fikir lain..mesti tasha ajak tgk kt tempat biasa..hehehehe.. nk merapu aper lg ek..nasib baik la mlm ni wireless ok gak..biasa la,kalau aku nk wat benda2 merapu dia ok .tapi kalau nk wat keje2 berfaedah,mesti ada error.hangin aku…rs nya dh pjg dh aku tulih ni…rsnya citer goodluck tu dh abis didownload..so pas ni aku nk tgk dh…so better i stop now…ingt nk join sal,ana n che na kt bwh…syok skit mlm2 camni lepak2..sembng2..gosip yg pasti..dok sorng2 kt atas ni kang..aku tidoq plak..tanpa menyiapkan keje2 merapu aku yg xsiap lg..

gut nite..wan an….

No comments:

Post a Comment